سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با برنا:

موسوی از نظر نمایندگان مجلس از دید اجتماعی طرد شده است

عابدی گفت: عشق شهرت و قدرت آقای موسوی را به این روز انداخته است و از نظر نمایندگان مجلس ایشان از دید اجتماعی طرد شده است.

 

محمد کریم عابدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص بیانیه اخیر میر حسین موسوی گفت: شهد راهبردی انتخابات ایران در دنیا مقام اول را کسب کرد زیرا حضور 85 درصدی مردم ایران در انتخابات شرکت گسترده ای بود که دنیا تاکنون چنین حضوری را به خود ندیده است. حتی در کشورهای دایه دموکراسی و کشورهای عضو اتحادیه اروپا تاکنون در مسئله انتخاباتشان نصف آراء ایران را نداشته اند.

 

وی افزود: میر حسین موسوی یک اشتباه استراتژیکی راهبردی انجام داد. مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود اعلام کردند که اختلافات اخیر مربوط به درون خانواده هاست اما آقای موسوی با عملکردهای اخیر خود ثابت کردند که این اختلافات از خانواده بیرون رفته و از مرام انقلاب اصولگرایی و اسلام ناب که خط امام است خارج است.

 

عابدی ابراز داشت: با توجه به گفته امام خمینی (ره) که فرمودند: " پشتیبان ولایت فقیه باشد تا به اسلام لطمه وارد نشود." آقای موسوی با اقدامات و اغتشاشات اخیر خود نه تنها پشتیبان ولایت فقیه نبوده بلکه به ولایت فقیه نیز پشت کرده و حضور چند میلیونی مردم در نماز جمعه را ندیده اند.

 

نایب رییس کمیته حقوق بشر مجلس تصریح کرد: بنی صد با تمام قوا و با اینکه در آن زمان رییس جمهور و فرمانده کل قوا بود، مجلس به وی رای اعتماد نداد و بنی صدر را طرد کرد حال آقای موسوی که هنوز کاندیدای ریاست جمهوری است، اکثریت نمایندگان مجلس به وی رای عدم اعتماد دارند و دیگر این فرد را به عنوان یک فرد سیاسی سالم نمی شناسد.

 

وی اذعان داشت: امروز تمام استکبارهای جهانی پشت میر حسین موسوی ایستاده اند که البته این ایستادگی برای به گل نشاندن نظام است و الا همین افراد به هیچ عنوان از موسوی حمایت نمی کنند و برای او ارزشی قائل نیستند.

 

نایب رییس اول فراکسیون مناطق محروم مجلس ادامه داد: عشق شهرت و قدرت آقای موسوی را به این روز انداخته است و از نظر نمایندگان مجلس ایشان از دید اجتماعی طرد شده است.

 

وی اظهار داشت: مناطق محروم با 17 الی 18 میلیون جمعیت همگی طرفدار احمدی نژاد هستند. آقای موسوی دچار اشتباه راهبردی سیاسی شده است. موسوی پس از 20 سال دوری از صحنه سیاسی امروز با تشویق یکسری به طیف انتخابات پا گذاشت که تا آن زمان مشکلی نبود تا فته گذشته که پس از برگزاری انتخابات و برپایی آشوب ها وضع مملکت مخدوش شد و تعدادی از افراد نیز در این اغتشاشات به خاک و خون کشیده شدند. تمام خانواده های کشته شده باید برعلیه ایشان اعلام جرم کنند زیرا کار ایشان غیرقانونی بود.


ازبرنانیوز