سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ادامه اعتراض‌های دانشجویی به قانون گریزی موسوی و اغتشاش‌های اخیر؛

آقای موسوی تجربه بنی صدر برایتان کافی نبود !

بنی صدر خود را خادم مردم می دانست، ولی به مردم خیانت کرد. در روزهایی که گذشت شاهد آن بودیم افرادی که خود را دایه دار قانون مداری می دانستند و دولت را به قانون گریزی متهم می کردند ،برخلاف روند قانونی و به بهانه استیفای حقوق مردم ،رای ملت را دروغ خواندند و بدون آنکه منتظر نتایج اعتراضشان به شورای نگهبان باشند، به روش های غیر قانونی روی آوردند و با تجمع ها ،صدور اطلاعیه ها ، نامه های سراسر دروغ، به بیان تهمت های نا روا به مسئولین نظام و انحراف افکار عمومی برای پوشاندن اشتباهاتشان روی آوردند .

 

به گزارش سرویس دانشگاه برنا ،انجمن دانشجویان مستقل دانشگاه شاهد ،بیانیه ای درباره بی اعتمادی میر حسین موسوی به مراجع ، مردم و قانون منتشر کرد .متن بیانیه به این شرح است:

تاریخ ثابت کرده است که افرادی که با سوءاستفاده از اعتماد مردم به دنبال تحمیل نظرات و خواستگاههای خود بر ملت اند ، همواره با شکست مواجه اند و بدنامی برایشان در تاریخ باقی خواهد ماند .

 

بنی صدر خود را خادم مردم می دانست، ولی به مردم خیانت کرد. در روزهایی که گذشت شاهد آن بودیم افرادی که خود را دایه دار قانون مداری می دانستند و دولت را به قانون گریزی متهم می کردند ،برخلاف روند قانونی و به بهانه استیفای حقوق مردم ،رای ملت را دروغ خواندند و بدون آنکه منتظر نتایج اعتراضشان به شورای نگهبان باشند، به روش های غیر قانونی روی آوردند و با تجمع ها ،صدور اطلاعیه ها ، نامه های سراسر دروغ، به بیان تهمت های نا روا به مسئولین نظام و انحراف افکار عمومی برای پوشاندن اشتباهاتشان روی آوردند .

 

در اینجا آنچه که حائز اهمیت است اینست که بعضی از کاندیداها علاوه بر اینکه عدم پایبندی خود را به رای ملت در این آزمون بزرگ به مردم نشان دادند،  بلکه با دشمنان قسم خورده ی ما نیز هم کاسه شدند تا به خیال خام خود بتوانند به اهدافشان برسند.

 

ایجاد فضای اغتشاش یکی از زمینه های مهمی است که همواره افراد فرصت طلب منتظر آن هستند، تا با ایجاد آشوب و درگیری خیابانی علاوه بر ناامن جلوه دادن جامعه سعی در بهره برداری از آن در راستای اهداف نا مشروع خود دارند .حال بعضی از افراد با دخالت خودشان و بهانه ی حق طلبی شان فضائی ایجاد کردند که منافقین در لوای آن به مال و جان مردم تجاوز کنند و دشمنان را برا ی رسیدن به خواسته هایشان کمی امیدوار و کسی که خود را حافظ و سرباز مردم می خواند ،حال دانسته یا ندانسته حافظ منافع و سربازی ایادی شرک و نفاق شده است .

 

انتظار می رفت بعد از سخنان مقام معظم رهبری کاندیداها بخصوص آقای موسوی صریحا در مقابل اغتشاشات پیش آمده موضع گیری می کرد و با حضور خود در نماز جمعه وحدت بخش به همه این اغتشاشات پایان می داد .ولی علاوه بر اینکه موضع گیری جدی از سوی ایشان در مقابل این حوادث تلخ انجام نشد، بلکه با توزیع ربان سیاه میان طرفدارن خود و تغییر رنگ خود از سبز به سیاه نشان داد که فقط خواست خود را مهم می داند و هیچ اصل و چارچوبی را قبول ندارد .

 

آیا این دیکتاتوری نیست ؟! آیا می شود در عرض یک هفته آدم رنگ عوض کند و همه ی حرف های خود را از یاد ببرد؟ هزینه کردن افراد و مردم برای رسیدن به خواسته های شخصی در کدام معیار اسلامی آمده که ما از آن بی خبریم ؟ این که گفته های شما در چند ماه اخیر در موارد بسیاری در رسانه های غربی و آمریکایی برابری دارد نشان از چه رویکرد شماست ؟

آیا به دنبال منافع ملی ما هستید ؟!

شما برا ی چند نفر از کشته شدگان مراسمی بر پا کردید؟ آیا سربازان نیروی انتظامی و بسیج که در حوادث اخیر جان خود را از دست دادند یا به سختی مجروح شدند ،از فرزندان این مملکت نبودند که شما با سنگدلی آنان را فراموش کردید ؟ مگر شما خود را یک بسیجی معتقد نخواندید؟

 

مردمی که به شما رای دادند، شما را خادم این نظام می دانستند اما در کمال نا باوری شما انتقام شکستان را دارید از همین مردم مظلوم می گیرید!

اندکی اندیشه کنید و راه شهید بزرگوار مهندس چمران را بیاد بیاورید و آن را سرلوحه  ی کارتان قرار بدهید.

 

به جای اینکه مردم را وقف اهداف خود کنید ، خود را وقف مردم کنید . این حادثه نیز می گذرد اما آنچه که در تاریخ ثبت می شود عملکرد شماست .

خداوند راه توبه را باز گذاشته است.توبه کنید و به صف خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی برگردید.


انتهای خبر // شبکه خبری برنا//182 - 182 - 72//www.BornaNews.ir