سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم رب الشّهداء و الصّدّیقین

نمی دونم آیا شما خواننده های گرامی هم به این مطلب توجه کردید یانه ولی حکمت این باران و برف ها و این همه آبی که از آسمان آمد تا ما بی آب نمونیم چیست؟

آیا واقعا فقط یه نعمت معمولیه یا رازی در پشتش نهفته است؟قطعا دوم:

دیشب ساعت 1:30 شب رفتم یه نگاهی به بیرون بکنم که دیدم همه جا سفیده!برف همه جا رو سفید کرده بود و گوله گوله دانه های سفیدش از آسمون روی زمین می ریخت!خلاصه شب خوابیدم و صبح هم که پا شدم خبری از برف نبود ولی بارون...

چه بارون تند و زیبایی میومد!و این بارون تا شب هم ادامه داشت تا زمین خوب سیراب بشه!ولی چرا این همه باران و برف اون هم یه دفعه ای؟؟؟؟؟

_____

یه سری شایعاتی شنیده بودم که می گفتند حدیث داریم که هر وقت فرد ظالمی بر جایی حاکم باشد آن منطقه دچار بی آبی می شود و نعوذ بالله می گفتند چون ما دچار بی آبی هستیم پس حضرت امام خامنه ای ظالم هستند و شرایط ولایت فقیه بودن را ندارند...

خوبه ما به اصطلاح بچه مذهبی ها یه کم غیرت داشتیم(به کسی توهین نشه منظورم خودم هستم)و جواب اون ها رو می دادیم!حالا ما که کاری نکردیم ولی خداوند تعالی می دانستند که چگونه جواب این عده آدم های نفهم،بی بصیرت و مارِ در آستین پرورش داده شده را بدهند!باران و برف عظیمی آمد و زمین سیراب شد و همین الان هم که من دارم می نویسم هم داره بارون میاد و امیدوارم بازم بیاد!

آقایان موسوی و کروبی و ... و پیروان نفهم و بی بصیرت و کم عقل و نادان وجاهل که سعی می کنید جنگ دین علیه دین در این کشور مقدس شیعه به وجود بیاورید: بدانید که دست خود خضرت بقیِة الله بر سر این کشوره و شما ...(برای این ها واژه ی انسان نمیشه نوشت پس ... گذاشتم که دستمون آلوده به اسامی دیگه نشه)هیچ غلطی نمی تونید بکنید!

آری!خداوند مکر این تهی مغزان رو به خودشون بر گرداند!

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

 

گفتند که عاشق و دیوانه نه ای؟

در خواب و خیال خم ابروی که ای؟

گفتند بگو،به قصد قربت گفتم:

سید علی الحسینی الخامنه ای

 

و یک  مناحات هم در آخر دارم:

مهدی جان!اگر حجاب ظهورت وجود نحس من است،خدا کند که بمیرم چرا نمی آیی؟