سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

نیم ساعتی طول کشید؛ مگر قبول می کردند! حالا هی بگو اطاعت از رهبری کنید، گوشتان به دهان رهبری باشد و و و ...!

آری! دیگر خسته ام کردید شبه ارزشی ها با این دم زدن از ولایت و لبیک یا خامنه ای گفتن های دروغین! شما که در باطن لبیک یا نفسی سر می دهید چرا آن را به نام لبیک یا خامنه ای به مردم غالب می کنید؟ مگر حضرت آقا نگفتند که من و آقای ..... 

______________________________

آری! دیگر خسته ام کردید با این دم زدن از ولایت و لبیک یا خامنه ای گفتن های دروغین! شما که در باطن لبیک یا نفسی سر می دهید چرا آن را به نام لبیک یا خامنه ای به مردم غالب می کنید؟ مگر حضرت آقا نگفتند که من و آقای ..... اختلافاتی داریم ولی این دلیل توهین نمی شود؟ مگر قرار به حفظ وحدت نبود؟ حالا به بهانه ی اینکه آن سخنرانی برای فتنه بود هر کاری که دلتان بخواهد می کنید بدون توجه به عواقبش؟ چرا؟ مگر دستور ولی فقیه تاریخ انقضا دارد؟ قطعا اگر هم داشته باشد شما با همه فعالیت فرهنگی سایبری و 1000 ساعت آنلاین در روز(!!) پشیزی هم به حساب نمی آیید که بخواهید تاریخ انقضایش را تعیین کنید! من هم که تکلیفم روشن است! حرف، حرف هرکسی هم باشد اگر در مقابل رهبری باشد، به اندازه سر سوزنی ارزش ندارد! هیچ کس دستور ولی فقیه را جز خودشان و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) نمی تواند نقض کند! حال بیا به اسم رهبری خلاف رهبری حرف بزن! به اسم امام خامنه ای به ..... توهین کن! حالا یه خانم خانه داری یک چیزی از سر احساسات گفته و رفته! یه شعار مرگ بر ..... سر داده و رفته! حالا شما که مثلا باید جو اینترنت را در دست بگیری به جای اینکه قضیه را درست کنی با حمایت الکی و دادن لقب شیرزن و ... علنا از شعار مرگ بر ..... دفاع می کنی؟!

2- تازه از صحبت های رهبری که بگذریم با یه کم فکر می بینید که این کار از جنبه دیگری هم اشتباه بوده!

 

 چند وقتیه رسانه های خارجی روی شعار مرگ بر آمریکای ما خیلی مانور می دهند! قطعا اهمیتش رو درک کردن که این همه نقشه براش دارن! اما مردم ما عمرا زیر بار نمیرفتن اما حالا میشه گفت کمترین اثر منفی مرگ بر ..... گفتن اینه:

:::::::::(بازتاب این حرکت در رسانه ها و نظرات برخی فرصت طلبان):::::::::

به امید روزی که این ادبیات مرگ بر x وy و.... برای همیشه از فرهنگ این کشور رخت بر ببندد.

نمیشه انتظار داشت وقتی تمام مردم دنیا در اماکن مذهبی خود برای صلح ،دوستی و سلامتی مردم دنیا دعا می کنند ولی ما شعار مرگ می دهیم ،وضع بگونه ای دیگه باشه

تا زمانی که این مرگ تو دهنه ما مردم بی تربیت است به هیچ جا نخواهیم رسید چه بسا که چیزی هم نشدیم تاکنون.

!!!

_____________________

اینا گوشه هایی از انعکاس خبر مرگ بر ..... بود که بهانه ای به این فرصت طلب ها داد تا فضا رو برای حذف آرام آرام شعار مرگ بر آمریکا که امام عزیزمان پایه گذاری کردند آماده کنند! مردم عادی هم که در چنین فضاهایی قرار می گیرند و خوب متعجب می شوند اگه اصل شعار مرگ خوبه پس چرا با اون خلاف صحبت رهبر عمل میشه پس کلا شعار مرگ بده و بی ادبیه و ...! و همین طور آرام آرام شعار مرگ بر آمریکا هم از دهن ما رخت بر می بنده!حواس ما باید جمع باشه! دشمن خیلی ظریف و برنامه ریزی شده جلوی ما وایساده و ما خیلی راحت...!

 

به این می گن جنگ نرم! دشمن در جنگ نرم سعی می کنه که قضیه رو به ظاهر باب میل ما نشون بده ولی بایه کم تأمل میشه فهمید قضیه از چه قراره! اگر قرار باشه توی جنگ نرم از اینجور سوتی ها و قضایا حمایت کنیم کلاهمون پس معرکه است!

3- اینترنت واقعا مهمه! یه جامعه کامله که هرچیزی که توشه تاثیرش اگه از مسائل زندگی واقعی بر مردم بیشتر نباشه کمتر نیست. منتهی با فرق اینکه در اون هرکی هر چیزی رو می تونه در سطح کل دنیا انتشار بده پس جمع کردنش سخت تره!(در ایران 36 میلیون و 500 هزار نفر کاربر اینترنت هستند یعنی مسائل و بحث های موجود در اینترنت روی حداقل 40% از مردم ما تاثیر و روی حداقل 25% تا 30% تاثیر کاملا مستقیم می گذارد) با این تفاسیر اینترنت و حواشی آن قطعا می تونه خیلی مهم باشه و جای کار فرهنگی و ... هم خیلی داره و در عوض جهت تخریب هم به عنوان یکی از برترین سلاح ها و به نظر برخی برترین سلاح دشمن به حساب می آید! حالا خودمون کلاه خودمون رو قاضی کنیم در مقابل فعالیت های ظریف و کشنده دشمن ما چه کردیم! فرهنگی های محترم که کار سایبری می کنند سعی کنند کمی هم سخنرانی های حضرت آقا درباره بصیرت رو مطالعه بفرمایند(این حرفم تیکّه نبود در کل برای همه ما لازمه اما خوب برای بعضی ها که حد بصیرتشون دو سه سانت جلو تر از بینی شونه، ضرورت بیشتری داره!)بازم می گم چون اینترنت انتشار دادن هر چیز در مقیاس جهانیه هر حرف شما مهم و تاثیر گذاره علی الخصوص که به عنوان یه شخصیت ارزشی فرهنگی سایبری، هر عمل شما نمود بیشتری پیدا می کنه!

انشاءالله که خداوند بصیرت رو به همه ارزشی ها و ما که سعی داریم خودمون رو به اونها بچسبونبم، عطا بفرمایند!

___________________________

پ.ن.1: منظور از .....(5نقطه) هاشمی رفسنجانی می باشد.

پ.ن.2: تفاوت لحن اول و آخر نوشته به میزان داغی بنده مربوط است!!!!!

پ.ن.3: هرچند که به ما این چیزا نمی چسبه  ولی از فردا منتظر مقالات برخی از ارزشی های عزیز مبنی بر اینکه ابوالفضل بغلانی ضد ولایت فقیهِ مهدور الدّمِ کافر و فراماسون و... می باشد، هستم!!!!!

پ.ن.4: به همین زودی برخی از ارزشی ها بنده رو در یاهو مسنجر از لیست ادهاشون حذف کردن!!