سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از چند وقت دوباره این قلم اومد دستم و این دفعه به یه جای دور پرتش نکردم چون فکر کردم شاید بشه با این قلم مجازی توی فضای سایبر تا حد کمی از زیر دین شهدا بیام بیرون! دیگه واقعا از شهدا خجالت می کشم!حالا که دست به قلم شدم تصمیم گرفتم یه بار دیگه با هدف نامه تاسیس وبلاگ تجدید پیمانی بکنم:

هدف نامه تاسیس وبلاگ:

بسم ربّ الشّهداء و الصدّیقین

در این هنگام که مستکبران،منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی ایران،فضای اینترنت را با حرف ها و تصاویر مخالف پر کرده اند،وظیفه ی خود دانستیم تا به حمایت ازجمهوری اسلامی ایران و رهبر عظیم الشّأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به پا خیزیم. وبلاگ کشکول همان طورکه از نامش پیداست مربوط به تمام موضوعات است. در ضمن از تمام بینندگان گرامی در خواست می شودبا نظرات خود به ما در ادامه این راه یاری رسانند. ابوالفضل بغلانی

یه نکته ای هم که این جا هست اینه که از امروز فقط و فقط وفقط برای رضای خدا می نویسم ولی وبلاگ همچنان در مورد هرچیزی توش مطلب هست(بخش های وبلاگ رو از اینجا ببینید) و انشاءالله که خداوند از این کار های ما راضی باشد.

الهی!فتقبل هذا القلیل....!

:خوب حالا دیگه با مدد حضرت امام زمان(ارواحنا لتراب مقدمه الفداه)شروع می کنیم

اولش با ربات مسنجر قافله شهدا شروع می کنم:

این متنی که الان می زارم دقیقا متنی هست که سازنده اصلی طرح توی وبلاگش گذاشته آخرش هم خودم یه چیزی اضافه کردم!

_____________________________نقل از وبلاگ قافله شهدا_____________________________

 

در سالروز عید الله الاکبر، روز اکمال دین و اتمام نعمت و در ایام فرمان پیر جماران حضرت روح الله (ره)، مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج متضعفین، مفتخریم به اطلاع برسانیم بعد از طرحهای قافله قاریان قرآن شهداء، موبایل خاربات مسنجر قافله شهداء کی 1 و 2 ، سامانه پیامک قافله شهداء و ... طرح ربات مسنجر قافله شهداء را به تمامی دوستداران و عاشقان شهداء و فرهنگ ناب دفاع مقدس ارائه کنیم. 
بعد از استقبال گسترده از سیستم پیامک قافله شهداء که با هدف انتشار پیامهای ارزشی در تلفنهای همراه صورت گرفت برآن شدیم که چنین قابلیت را در مسنجر که یکی از پرطرفدارترین برنامه های دنیای نت بوده ایجاد کرده تا علاوه بر گسترش پی ام های مرتبط، بمرور زمان بانک اطلاعاتی از پی ام های دفاع مقدس و شهداء جمع آوری شده و برای عموم کاربران نت قابل دسترسی باشد. 
روش کار بسیار ساده بوده و بدین ترتیب است که هر کدام از علاقمندان می توانند آیدی pm.shohada را اد کرده (که در صورت آنلاین بودن ربات مسنجر، بلافاصله تایید شده) و بعد از آن با وارد کردن عددی از 1 به بالا (در مرحله اول تا 185) پیامهای مختلف را دریافت نمایند. 
تذکر: 
- در مرحله رونمایی و آغاز بکار 185 پیام آماده شده که هر هفته 10 پیام اضافه شده و بروز می گردد. (تا 20 اسفندماه، 340 پی ام آماده است. یعنی از 1 تا 340)
اگر برنامه یاهو مسنجر بر روی سیستم نصب دارید و الان آیدی تان باز است روی این لینک کلیک کنید و اعداد را به آیدی ربات بفرستید
- در کنار هر پیام یک عدد نمایش داده خواهد شد که جهت دسترسی آسانتر به پیام خاص و مورد نظرتان است. بدین ترتیب که اگر پیامی را دریافت کردید و بعدها مجدد نیاز به دریافت آن را داشتین فقط کافیست عدد کنار آن پیام را با عبارت shohada ارسال کرده و آن پیام را دریافت کنید. به عنوان مثال: shohada 20    یا  shohada 41  و ....
- قابلتهایی مثل جستجو بصورت موضوعی و .. نیز در این ربات در نظر گرفته شده که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.
- در حال حاضر آنلاین بودن ربات مسنجر بستگی به آنلاین بودن پشتیبانی آن دارد که سعی بر آن است روزانهبین ساعات17تا 24 ربات آنلاین باشد. البته در نظر داریم در آینده ربات را شبانه روزی کرده تا در تمام ساعات شبانه روز آنلاین باشد.
- این طرح نیز مثل طرحهای گذشته – جهت نیل به اهداف عالیه – نیازمند نظرات سازنده و پیشنهادات شما عزیزان خواهد بود که بی صبرانه منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم.
- اگر دوست دارید که در خیرات این طرح شریک شده و قدمی در ترویج این فرهنگ بردارید، آن را در بین دوستانتان تبلیغ نمایید. ضمناً در صورتیکه لوگوی این طرح (این عکس) را در وبلاگ یا سایت خود استفاده کردید به ما اعلام کنید تا نامتان به عنوان حامیان معنی این طرح در ذیل همین پست درج گردد. 
و حرف آخر اینکه: خدایا! فتقبل هذا القلیل....

 

دعااااااااااامون کنین