سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موسوی با پوشش پارچه‌ای از محل راهپیمایی گریخت

خبرگزاری فارس: میرحسین موسوی که درصدد ورود به میان جمع راهپیمایان بود با مشاهده حجم انبوه جمعیت و ترس از مواجهه آنان، با انداختن پوشش بر روی سر و هیئتی ناشناس از صحنه گریخت.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میرحسین موسوی ساعت 11 امروز به قصد شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از خیابان رودکی عازم راهپیمایی بود که پس از مشاهده حضور میلیونی مردم به سمت یکی از کوچه‌های این خیابان به نام بن‌بست مصطفی رفته و در یکی از کوچه های این خیابان متواری و پنهان شد.
برپایه این گزارش وی تا ساعت دو و نیم بعد از ظهر امروز خود را در این منزل پنهان کرد. تیم حفاظتی وی پس از مشاهده خلوتی خیابان‌ها و عدم حضور مردم او را تحت مراقبت شدید با پوشش پارچه ای از کوچه خارج کرده و سوار برخودروها به سرعت منطقه را ترک کردند.


راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن در تهران/عکس:مهدی مریزاد

والفجر و لیال عشر...

دهه ی فجر وپیروزی انقلاب اسلامی ایران برملت شهید پرور ایران مبارک باد

 


Baidu، بزرگترین موتور جستجو اینترنتی چین، چندروزپیش بوقت چین غیر قابل دسترس شد. این خبر توسط سایت های خبری چین مورد تایید قرار گرفته است.

Baidu موتور جستجویی است که ??% از چینی ها از آن برای جستجو های خود استفاده می کنند. این موتور جستجو توسط ” ارتش سایبر ایران ” که چندی پیش شبکه اجتماعی توییتر را نیز هک کرده بود، هک شده است.

گزارش ها حاکی از این است که این موتور جستجو، همانند توییتر، با تغییرات و دستکاری DNS سایت هک شده است.

هم اکنون این سایت به حالت عادی برگشته است؛ اما یکی از کاربران توییتر به نام Budi Putra عکسی از زمان در دسترس نبودن آن را منتشر کرده است.

منبع:maximumpc

سعی کنید نوشته ی فارسی داخل عکس را بخوانید.

واقعا دمشون گرم!!