سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حجت الاسلام ذوالنور:

برخی با تمسک به امام (ره) چهره زشت خود را می‌پوشانند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دولت تلاش دارد تا 30 هزار میلیارد ریال وام‌هایی که به نور‌چشمی‌ها داده شده و با این پول‌ها در و دیوار شهرها را زینت می‌کنند، را به بیت‌المال برگرداند.

 

به گزارش سرویس دانشگاه برنا از اهواز،حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور یکشنبه شب در تجمع بزرگ یاوران ولایت در حسینیه ثارالله اهواز اظهار داشت: در هشت سال دوران اصلاحات به ارکان و ارزش‌های امام راحل (ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی هجمه وارد شد.
وی افزود: در دوران اصلاحات کدام یک از آرمان‌های امام (ره) مورد تعرض قرار نگرفت و اگر حمله‌ای اتفاق افتاد از کدام یک از آنها دفاع کرده‌اند و اگر دفاع کردند آیا با هجوم‌آورندگان و معترضان به آرمان‌های امام (ره) ارتباط خود را گسستند، باید در این باره برای مردم پاسخی شایسته داشته باشند.
ذوالنور ادامه داد: به چه عنوان امروز از نام، خط ، راه و تایید امام (ره) حرف می‌زنند و تحت چه عنوانی در سفرهای تبلیغاتی‌شان اجازه می‌دهند شعارهای مرگ بر بسیج داده شود در حالی که امام فرمود افتخار من این است که خود بسیجی‌ام.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ولایت فقیه را ستون خیمه انقلاب دانست و بیان داشت: در کدام تریبون شما به ارکان انقلاب و ولایت فقیه حمله نشد و چرا امروز برخی از مدافعان شما در شهرهای کشور می‌چرخند و هنگامی که می‌خواهند نامی از ولایت فقیه ببرند، به عنوان استبداد دینی از آن نام می‌برند.
ذوالنور تاکید کرد: معتقدیم که تنها راه حق پیروز است و باید برای قرار گرفتن در راه حق در مسیر ولی‌فقیه و رهبری بود و مسیر خود را با ولایت فقیه مشخص کنیم.
ذوالنور افزود: امروز دولت تلاش دارد تا 30 هزار میلیارد ریال وام‌هایی که به نور‌چشمی‌ها داده شده و با این پول‌ها در و دیوار شهرها را زینت می‌کنند، را به بیت‌المال برگرداند.
ذوالنور خاطر‌نشان کرد: در پناه و سایه تفکر بسیجی و ولایت‌مداری بود که افتخارات زیادی نصیب جمهوری اسلامی شد، رهبری این همه تاکید کردند که تخریب و بی‌انصافی نکنید چرا افکار عمومی را فریب می‌دهید و چرا سیاست خارجی را زیر سوال می‌برید و بیان می‌کنید که در دنیا منزوی شده‌ایم.
وی با اشاره به دوران هشت ساله اصلاحات تاکید کرد: در دوران اصلاحات که آمریکا به عراق و افغانستان هجوم آورد، مگر مجلس ششم شما نبود که 127 نماینده به رهبر نوشته‌اید که تمامیت ارضی ما در خطر است و کیان نظام و مملکت در معرض نابودی است، دشمن ما را محاصره کرده و هر لحظه ممکن است انقلاب و مملکت به خطر بیفتد.
ذوالنور گفت: صحبت از قانون‌مداری، حقوق شهروندی و حقوق بشر می‌کنند، این در حالی است که ابتدایی‌ترین حق شهروندان حق تحصیل است، چرا برخی از افرادی که دم از این شعارها می‌زنند این اجازه را می‌دهند که در جلسات آنها کسانی که بغض و کینه بسیجی را دارند، مطرح کنند که بسیج حق تحصیل ندارد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سایه تهدید از این مملکت دور شده آیا این جز در سایه تفکر دینی، مقاومت و حضور فعال بسیجیان ایجاد شده است؟
ذوالنور افزود: در دوران اصلاحات با سیاست تنش‌زدایی، چه دوستی برای کشور ایجاد کردید و با کدام کشور رابطه حسنه برقرار کردید که امروز آن سیاست‌ها را از دست رفته می‌دانید و چرا اجلاس دوربان را زیر سئوال می‌برید در حالی که امروز سیاست و دیپلماسی جمهوری اسلامی متناسب با شان انقلاب است.