سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که می دانید بیانیه ای از مقام معظم رهبری(حفظه الله)در این وبلاگ قرار داده شده و به همین دلیل بنده خودم را در حدی ندیدم که اعتراض خودم رو در قالب جمله عرض کنم(و چیزی غیر از صحبت امام خامنه ای(دامت برکاته)بگویم)و به همین دلیل تصمیم گرفتم این مطالب و عکس ها رو قرار بدم تا اعتراض خودم رو این طور اعلام کنم!

1-بعد از نماز عید فطر صورت گرفت؛
راهپیمایی اعترا‌ض‌آمیز مردم تهران در واکنش به هتک حرمت قرآن

خبرگزاری فارس: مردم خداجوی تهران بعد از اقامه نماز عید سعید فطر، در اعتراض به اقدام فرد آمریکایی در هتک حرمت قرآن مجید، راهپیمایی کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، در اعتراض به قرآن سوزی توسط چند فرد آمریکایی اسلام‌ستیز، در خیابان انقلاب راهپیمایی کردند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل "،‌ "مرگ بر کشیش صهیونیستی " و "یا ایهاالمسلمون؛ اتحدوا اتحدوا " ضمن اعتراض به هتک حرمت کلام‌الله مجید، از خواهران و برادران دینی خود خواستند تا با حفظ اتحاد به صهیونیست‌ها اجازه اهانت به مقدسات اسلامی ندهند.
برخی از راهپیمایان با حمل پلاکارهایی که روی آن نوشته شده بود "عیسی (ع) برای ماست؛ موسی برای ماست " ضمن ادای احترام به تمامی انبیای الهی تاکید کردند که پاسخ اهانت صهیونیست‌ها به مقدسات اسلام را با احترام به ساحت انبیای الهی نشان خواهند داد.

______________________________________________

فرد هتاک به قرآن از ترس مسلمانان مخفی شد

درک فنتون فرد گستاخی که در سالگرد ?? سپتامبر روبروی محل ساخت مسجدی در نزدیکی محل سابق برجهای مرکز تجارت جهانی در نیویورک اقدام به پاره کردن صفحاتی از قرآن و سپس آتش زدن آنها کرده بود از کارش اخراج شده است.
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مشرق ، درک فنتون فرد گستاخی که در سالگرد ?? سپتامبر روبروی محل ساخت مسجدی در نزدیکی محل سابق برجهای مرکز تجارت جهانی در نیویورک اقدام به پاره کردن صفحاتی از قرآن و سپس آتش زدن آنها کرده بود از کارش اخراج شده است.

براساس این گزارش ، پس از آنکه تصاویر این فرد در حال پاره کردن و آتش زدن برگهای قرآن در روزنامه ها منتشر شد، شرکت حمل و نقل نیوجرسی جایی که  وی ?? سال در آن به عنوان دستیار هماهنگ کننده قطارها کار می کرد او را اخراج کرد.

به گفته رادیو محلی  "WDBO"که برنامه هایش از فلوریدا پخش می شود؛درک فنتون  پس از اینکه تصاویرش در رسانه ها منتشر شد به شدت از خشم مسلمانان ترسیده است .

همسایه های وی می گویند؛ بعد از اعتراض شدید مسلمانان علیه این اقدام ، او به همراه همسر و دو فرزندش به مکان نامعلومی نقل مکان کرده به طوری که اقوام و دوستانش نیز از او اطلاعی ندارند.
هنگامی که فنتون در میان تظاهرکنندگان در حال آتش زدن برگه های قرآن بود توسط پلیس نیویورک به بیرون مراسم هدایت و سپس مورد پرسش قرار گرفت اما نهایتاً بدون اینکه جرمی علیه او مطرح شود آزاد گردید.
یکی از ماموران پلیس که او را همراهی می کرده می گوید که هنگام ترک از محل بازپرسی چهره او به گونه ای دیگر بود گویی نظرش در مورد کاری که کرده است تغییر کرده باشد.
این مامور پلیس میگوید: او عصبی و ترسیده به نظر می رسید .