سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم رب الحسین(ع)

اَلیَوم اَکمَلتُ لَکُم دینُکُم وَ اَتمَمتُ عَلَیکم نِعمَتی

بنده هم از طرف خودم این عید الله الاکبر رو به همه شیعیان و محبان حیدر کرّار،اسدالله الغالب،حضرت علیّ بن ابی طالب(ع) تبریک عرض می کنم.

مدیریت وبلاگ کشکول

راستی:خبر آمد خبری در راه است!در نزدیکی ایام محرم الحرام منتظر انفجاری بزرگ در وبلاگ باشید!

 


جنگ نرم  چیست؟

جنگ نرم
جنگ نرم

جنگ نرم مترادف اصطلاحات بسیاری در علوم سیاسی و نظامی است. در علوم نظامی از واژه هایی مانند جنگ روانی یا عملیات روانی و در علوم سیاسی از واژه هایی چون براندازی نرم، تهدید نرم، انقلاب مخملین و اخیرا به واژه انقلاب رنگین برای تبیین این اصطلاح  استفاده می‌شود.

گاهی به جای جنگ از واژه های تهدید یا قدرت نیز استفاده می شود، ولی در نهایت هر دوبه یک مفهوم ختم می شوند. نظریه جنگ نرم طی دهه های اخیر وارد ادبیات سیاسی شده است و "ژوزف نای" از اندیشمندان معاصر معتقد است، مبنای قدرت سخت یا جنگ سخت بر "اجبار" و مبنای قدرت نرم بر "اقناع" است، او برخلاف بعضی از صاحب نظران، اقتصاد و دیپلماسی را در زیرمجموعه قدرت سخت قرار داده و تنها از رسانه بعنوان قدرت نرم نام می‌ برد.

در تمامی اصطلاحات بالا هدف مشترک تحمیل اراده گروهی بر گروه دیگر بدون استفاده از راه های نظامی است. اما از آنجا که در مورد گستردگی و حوزه فعالیت هر کدام اتفاق نظر وجود ندارد؛ اشاره کوتاهی به هر کدام از واژه های مذکور و سابقه تاریخی آنها خواهیم داشت.

مبنای قدرت سخت یا جنگ سخت بر "اجبار" و مبنای قدرت نرم بر "اقناع" است

جنگ روانی، جنگ نرم

جنگ روانی پیشینه ای بسیار طولانی دارد؛ چرا که انسان‌ها برای تحت تأثیر قرار دادن طرف مقابل به شیوه‌ها و ترفندهایی متوسل می‌شدند، اما اصطلاح جنگ روانی در جنگ جهانی دوم در آمریکا و اروپا رواج یافت.

 فولر، مورخ و تحلیلگر نظامی بریتانیایی اولین کسی بود که اصطلاح جنگ روانی را در سال 1920 به کار برد. در آن زمان استفاده  فولر از واژه جنگ روانی در محافل نظامی و علمی بریتانیا و آمریکا توجه چندانی را به خود جلب نکرد. در ژانویه 1940 با انتشار مقاله ای با عنوان "جنگ روانی و چگونگی به راه اندازی آن" این اصطلاح برای اولین بار وارد ادبیات آمریکا شد. بر این اساس "جنگ روانی را باید استفاده از هر نوع وسیله ای به منظور تاثیر گذاری بر روحیه و رفتار یک گروه با هدف نظامی مشخص معنا کرد". در پایان جنگ جهانی دوم این اصطلاح به "فرهنگ لغت وبستر" وارد شد و بخشی از عبارت پردازی‌های سیاسی و نظامی آن زمان را تشکیل داد.

 در سال 1950 یعنی تنها یک‌سال پس از پایان جنگ جهانی دوم "ترومن"، رئیس جمهور وقت آمریکا  به منظور کسب آمادگی برای اجرای جنگ‌روانی در کره پروژه‌ای با عنوان "نبرد حقیقت" را با بودجه‌ای معادل 121میلیون دلار تصویب کرد. ارتش آمریکا اداره و ریاست جنگ‌ روانی را به عنوان بخش ستادی ویژه ایجاد کرد و در کنار واحدهای رزمی، واحدهای جنگ‌روانی گسترده‌ای را با استفاده از تجربیات جنگ‌جهانی دوم تشکیل داد. از آن‌زمان تاکنون، سازمان‌ها و واحدهای روانی ـ تبلیغاتی آمریکا با توسعه‌ای روزافزون همواره به عنوان یکی از بازوهای اصلی آن کشور در جنگ و صلح عمل کرده‌اند.

براندازی نرم، تهدید نرم، انقلاب مخملین، انقلاب رنگین

در سال های پایانی جنگ سرد، اولین پروژه براندازی نرم در لهستان و با رهبری "لخ والسا" در جنبش کارگری این کشور در سال 1984 تحقق یافت و با فروپاشی شوروی و یوگسلاوی و چند کشور دیگر اروپای شرقی براندازی نرم به مسئله جدیدی در حوزه قدرت و امنیت تبدیل شد.

نرم افزار خواندن و شمردن

 استعمارگران از براندازی حکومت ها در یوگسلاوی، گرجستان، اوکراین، قرقیزستان و امثال آن با عنوان انقلاب های رنگی، به جای واژه خشن جنگ نرم یاد می نمایند.

 انقلاب های مخملی یا "انقلاب های رنگی" و "گلی" از شیوه های براندازی نرم است که نوعی دگرگونی و جابجایی قدرت به همراه مبارزه منفی و نافرمانی مدنی را شامل می‌شود. انقلاب های رنگی و مخملی در جوامع پسا کمونیستی در اروپای مرکزی، شرقی و آسیای مرکزی اتفاق افتاد. این واژه برای نخستین بار از سوی "والسلاوهادل" رئیس جمهور پیشین چک که در آن زمان رهبر مخالفان چکسلواکی سابق بود، وارد ادبیات سیاسی شد. مخالفان حکومت در چکسلواکی با انجام سلسله اقدامات مرتبط و زنجیره‌ای در طی یک دوره شش هفته‌ای از 17 نوامبر تا 29 دسامبر 1989 در این کشور موفق به نوعی دگرگونی و جابجایی قدرت شدند. این پدیده سپس به شکل زنجیره‌ای در صربستان طی دو مرحله 1997 - 2000 ، گرجستان 2003 ، اوکراین 2004 و قرقیزستان 2005 ادامه یافت.

به طور کلی اهداف آمریکا از سازماندهی انقلاب های رنگین در کشور‌های هدف را در چارچوب حوزه‌های زیر می‌توان بررسی کرد:

- تسلط بر مناطق ژئوپلتیکی و ژئواستراستژیکی

- کنترل شریان انتقال انرژی و جلوگیری از تسلیحاتی شدن آن

- حذف و یا مهار نظام های مخالف در برابر نظام آمریکا

 - ممانعت از ایجاد اتحادیه های نظامی و امنیتی در آسیا، خاورمیانه و آسیای مرکزی

 - همسو کردن کشورهای هدف با سیاست های آمریکا

 - فرصت سازی اقتصادی برای آمریکا

 - مهار بیداری اسلامی

جورج سوروس ، رئیس بنیاد سوروس سرمایه دار بزرگ آمریکایی یا به عبارتی میلیاردر یهودی آمریکایی یکی از معماران اصلی انقلاب مخملین گرجستان در گفتگویی با روزنامه لس آنجلس تایمز اظهار داشت که : تمایل دارد سناریوی گرجستان در کشورهای آسیای مرکزی یعنی تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان و ترکمنستان تکرار شود.

شرکت‌کنندگان انقلاب‌های رنگین اغلب از مقاومت مسالمت‌آمیز با هدف اعتراض‌ علیه دولت‌های غیرهمسو با آمریکا و حمایت از دمکراسی، لیبرالیسم و استقلال ملی استفاده کرده‌اند و معمولاً یک رنگ یا گل خاصی را به عنوان سمبل و نشانه خود برگزیده‌اند. اعتراض‌های صورت گرفته و نقش مهمی که سازمان‌های غیردولتی به ویژه سازمان‌های فعال دانشجویی در سازماندهی مقاومت مسالمت‌آمیز ایفا می‌کنند، این رویدادها را برجسته‌تر نشان می‌دهد.

جنگ روانی پیشینه ای بسیار طولانی دارد؛ چرا که انسان‌ها برای تحت تأثیر قرار دادن طرف مقابل به شیوه‌ها و ترفندهایی متوسل می‌شدند، اما اصطلاح جنگ روانی در جنگ جهانی دوم در آمریکا و اروپا رواج یافت

اهداف اجرایی از جنگ نرم

همان طور که اشاره شد، جنگ روانى جدید عملى سازمان یافته و برنامه ریزى شده پدیده اى همیشگى و پیوسته است که اختصاص به مقطع زمانى خاصى ندارد. با توجه به این مسأله مى توان اهداف جنگ روانى را در یک تقسیم بندى به اهداف سیاسى و اهداف نظامى و در تقسیم بندى دیگر، آن را به اهداف و مقاصد استراتژیکى و مقاصد تاکتیکى تقسیم نمود

با توجه به این که ماهیت اصلى عملیات روانى به اعتراف خود آمریکایى ها عبارت است از تلاش براى تأثیرگذارى بر افکار، احساسات و تمایلات گروه هاى دوست، دشمن یا بى طرف مى توان تا حدودى به برخى از مهمترین اهداف جنگ روانى پى برد:

- تأثیرگذارى شدید بر افکار عمومى جامعه مورد هدف از راه طرح جنگ نرم و با ابزار خبر و اطلاع رسانى هدفمند و کنترل شده که نظام سلطه همواره از این روش براى پیشبرد اهداف خود سود جسته است و البته موفقیت هایى هم در این زمینه داشته است.

- ترساندن از مرگ یا فقر یا قدرت خارجى سرکوبگر و پس از آن دعوت به تسلیم از راه پخش شایعات و دامن زدن به آن براى ایجاد جو بى اعتمادى و ناامنى روانى.

جنگ نرم

- اختلاف افکنى در صفوف مردم و برانگیختن اختلاف میان مقام هاى نظامى و سیاسى کشور مورد نظر در راستاى تجزیه سیاسى کشور.

- اشاعه بذر یأس و نومیدى درمیان مردم و بویژه نسل جوان به منظور بى تفاوت کردن آنها نسبت به کشور خود و تحولات احتمالى آتى.

- کاهش روحیه و کارآیى رزمى ( در زمان جنگ نظامى).

- ایجاد اختلال در سامانه هاى کنترلى و ارتباطى کشور هدف.

- تبلیغات سیاه (با هدف براندازى و آشوب) به وسیله شایعه پراکنى، پخش تصاویر مستهجن ، جوسازى از راه پخش شب نامه ها و ...

- تقویت نارضایتى هاى ملت به دلیل مسائل مذهبى، قومى، سیاسى و اجتماعى نسبت به دولت خود به طورى که در مواقع حساس این نارضایتى ها زمینه تجزیه کشور را فراهم کند.

- تلاش براى بحرانى و حاد نشان دادن اوضاع کشور از راه ارائه اخبار نادرست و نیز تحلیل هاى نادرست و اغراق آمیز که مقام معظم رهبرى نیز در دیدار اخیر اعضاى مجلس خبرگان با ایشان به آن اشاره داشته و آن را در راستاى خط تهاجمى دشمن توصیف کردند.

با توجه به تمام مطالبى که گفته شد، ضرورت مقابله جدى با جنگ روانى دشمن به شیوه هاى سخت افزارى و نرم افزارى بر کسى پوشیده نمى ماند. اما در این میان وحدت استراتژیک تمام نهادهاى کشور براى پاسداشت تمامیت ارضى نیز مقدمه اى لازم براى خنثى کردن جنگ روانى دشمنان است

منبع:TEBYAN.NET

تنظیم:ابوالفضل بغلانی

1


هو اللطیف

بعد از اون حضور بی سابقه و بی نظیر مردم در 22 بهمن و سرکوب فتنه گران در بعد اجتماعی اکثر تحلیل گران معتقد بودن فتنه تمام شد ... تو فضای نت و سایبر هم نسبت به قبل 9 دی و 22 بهمن به طور کاملا محسوسی حملات و توهینات و توهمات و  ... کم شده خیلی ... انگشتر حدید در دست مقام معظم رهبری
در بازه زمانی 9 دی تا 22 بهمن  خبرایی از دیدار خصوصی رهبر با علما و نماینده ها و مسئولین کشوری و لشگری به گوش میرسید که آقا فرمودن فتنه ای بزرگتر در راه داریم آماده باشین ... تو یکی  صحبت هاشون هم بعد از 9 دی استنباط من این بود که هشدار این فتنه جدید رو دادن و اشاره کردن که پیچیده تر هست ...
آیا تا حالا به انگشتر آقا دقت کرده بودین ؟؟؟ ...  آقا همیشه دستشون " شرف الشمس " هست یا زرد یا قرمز تیره ... تو هر عکس که نگاه کنید این دو تا انگشتر اکثرا دستشونه ... که کلی خواص پزشکی و شرعی و اینا داره ...
از اول آذر ماه تو دیدار با نخست وزیر کویت (
+ ) به بعد دیگه انگشتر دست آقا شد انگشتر " حدید "   حدید صینی ... این انگشترو امام علی (ع) موقع جنگ روایت هست که دستشون میکردن ...
ما بچه حزب اللهی ها فکر میکردیم 9 ماه جنگ کردیم الان پیروز شدیم و تموم شد ... ولی مثل اینکه تازه باید تجهیز کنیم خودمونو برای جنگ جدید تر ...

 پ.ن : امام صادق (ع):  بد نمی دانم در دست کردن انگشتر حدید را وقتی که به دیدن کسی رود  که از او  ترسد از اهل شر برای آنکه شر او ساکن می شود و انگشتر حدید  شیاطین را دور می کند. 



 پ.ن: منقولست که امام علی ( ع چها رانگشتر در دست می کردند . انگشتر یاقوت برای شرافت و زینتش فیروزه برای   نصرت و یاریش . حدید برای قوتش و عقیق برای حرز و دفع دشمنان و بلا ها

 

                              

 

 

منبع:وبلاگ برادر عزیزم محمد.ح.ب:http://farhangvghalam.blogfa.com


بسم الله الرّحمن الرّحیم

ورزش های رزمی(1:کیک بوکسینگ)

مقام معظم رهبری:من از شما سه چیز می خواهم:تحصیل،تهذیب،ورزش

کیک‌بوکسینگ (به ژاپنی: ????????) ترکیبی از رشته‌های رزمی موای تای، کاراته و بوکس است. کیک بوکسینگ ورزش رزمی می‌باشد که تنها سی سال از تولد آن می‌گذرد.در کیک بوکسینگ ضربات مشت، لگد، زانو، آرنج و گرفتن همدیگر آزاد می‌باشد. ولی زدن حریفی که بر روی زمین افتاده ممنوع است.

مسابقات در یک زمین مربع شکل16 تا 20فوتی که با طناب محصور شده برگزار می‌گردد.زمان بازی معمولاً سه راند سه دقیقهای می‌باشد.که ورزشکاران بین هر راند یک دقیقه استراحت می‌کنند. هر مسابقه توسط یک داور و یک پزشک کنترل می‌شود. و در هر راند سه قاضی به مبارزان امتیاز می‌دهند. بنیانگذار کیک‌بوکسینگ در غرب جو لوئیس می‌باشد که پدر کیک بوکسینگ آمریکا نامیده می‌شود.

کیک بوکسینگ مانند تمام رشته‌های رزمی دارای کمربند و دان میباشد.این ورزش داخل رینگ برگزار می‌شود و گرفتن حریف در مسابقه خطا است و اگر در طول مسابقه بیش از سه خطا داشته باشی بازنده اعلام میشوی.در مسابقه یک داور وسط وجود دارد و سه داور کنار و یک قاضی وجود دارد.در بعضی از مسابقات که سطح آن پایین است زمان مسابقه 2راند 2 دقیقه ای است.به افرادی که کیک بوکسینگ کار میکنند جنگنده (FIGHTER) می‌گویند

سبک فول کیک بوکسینگ ایران در سال 1372 توسط محمد طهماسبی بنیان نهاده شد و در سال 1378 در فدراسیون ورزشهای رزمی ایران به ثبت رسید. سبک فول کیک بوکسینگ توانست در سال 1379 طلسم برون مرزی در خانواده ورزشهای رینگی را بشکند و تیم ملی خود را به مسابقات برون مرزی اعزام نماید و در سال 1381 با حضور 8 تیم خارجی یک دوره مسابقات آسیای میانه در استان گیلان، شهر آستارا برگزار نماید. همچنین پیش از این مسابقات، یک دوره داوری بین المللی با حضور 50 شرکت کننده خارجی برگزار شد.

در سال 1382 یک دوره مسابقات جهانی 2003 با حضور 18 کشور جهان در شهر تهران و با همکاری دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. همچنین پیش از برگزاری این مسابقات یک دوره داوری بین المللی با حضور 80 نفر از 18 کشور جهان برگزار گردید. سبک فول کیک بوکسینگ توانست در سالهای 1381 و 1382 از لحاظ مدیریت، نیرو، فعالیت میان سبکهای فدراسیون ورزشهای رزمی ایران به مقام نخست دست یابد. شعار این سبک عبارت است از: جهت خدمت به ورزشکاران میهن اسلامی و پیشرفت ورزشکاران ورزشهای رزمی فقط سبک جهانی فول کیک بوکسینگ


سلام!

چند روز پیش رفتم تو گوگل و واژه "شهید"رو جستجو کردم!خب طبق معمول صفحه ای باز شد که توش مطالب پیدا شده به نمایش در میاد و بالای صفحه هم 7 تا عکس خورده بود از شهیدان:همت،باکری،حاج امینی و...!وجالب اینجاست که بدونید 3 یا 4تا از اون عکس ها فیلتر شده بود!!!!!!!!!!!!

مگر نه اینکه شهیدان افتخار ما هستند؟آیا در همه دنیا با افتخارات هر کشور اینطور برخورد میشه؟ما که دیگه سیب زمینی نیستیم که!!چرا باید عکس شهید و عکس های بسیار زشت و ناپسند با هم در یک ردیف قرار بگیرند؟؟؟؟؟چرا این وضعیت برای ما پیش اومده؟چرا کسی که روی عکسی بسیار زشت کلیک می کند (موضوعش رو نمیشه گفت!!!!!)و کسی که می خواهد عکس شهید را ببیند هر دو باید با یک صفحه مواجه شوند؟یعنی ارزش شهید مساوی با ارزش یک (...)است؟چه کسی پاسخگوست؟چرا عکس شهید فیلتر شده؟؟؟؟؟چون بعضی ها از نام شهید در سایت هاشون سوء استفاده کردند!؟آیا آقای م.ح.م پاسح گو است یا آن بی دین هایی که به اسم تفکرات امام راحل(ره) و  با عکس شهدا سعی در تخریب اسلام دارند؟

بیایید کمی فکر کنیم و یاد بگیریم که همیشه یار و یاور ولایت فقیه باشیم تا به ایران اسلامی آسیبی نرسد.


بسم ربّ الشّهداء و الصّدّیقین

هفته دفاع مقدّس گرامی باد

 ادامه عکسها...

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که می دانید بیانیه ای از مقام معظم رهبری(حفظه الله)در این وبلاگ قرار داده شده و به همین دلیل بنده خودم را در حدی ندیدم که اعتراض خودم رو در قالب جمله عرض کنم(و چیزی غیر از صحبت امام خامنه ای(دامت برکاته)بگویم)و به همین دلیل تصمیم گرفتم این مطالب و عکس ها رو قرار بدم تا اعتراض خودم رو این طور اعلام کنم!

1-بعد از نماز عید فطر صورت گرفت؛
راهپیمایی اعترا‌ض‌آمیز مردم تهران در واکنش به هتک حرمت قرآن

خبرگزاری فارس: مردم خداجوی تهران بعد از اقامه نماز عید سعید فطر، در اعتراض به اقدام فرد آمریکایی در هتک حرمت قرآن مجید، راهپیمایی کردند.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، در اعتراض به قرآن سوزی توسط چند فرد آمریکایی اسلام‌ستیز، در خیابان انقلاب راهپیمایی کردند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهایی چون "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل "،‌ "مرگ بر کشیش صهیونیستی " و "یا ایهاالمسلمون؛ اتحدوا اتحدوا " ضمن اعتراض به هتک حرمت کلام‌الله مجید، از خواهران و برادران دینی خود خواستند تا با حفظ اتحاد به صهیونیست‌ها اجازه اهانت به مقدسات اسلامی ندهند.
برخی از راهپیمایان با حمل پلاکارهایی که روی آن نوشته شده بود "عیسی (ع) برای ماست؛ موسی برای ماست " ضمن ادای احترام به تمامی انبیای الهی تاکید کردند که پاسخ اهانت صهیونیست‌ها به مقدسات اسلام را با احترام به ساحت انبیای الهی نشان خواهند داد.

______________________________________________

فرد هتاک به قرآن از ترس مسلمانان مخفی شد

درک فنتون فرد گستاخی که در سالگرد ?? سپتامبر روبروی محل ساخت مسجدی در نزدیکی محل سابق برجهای مرکز تجارت جهانی در نیویورک اقدام به پاره کردن صفحاتی از قرآن و سپس آتش زدن آنها کرده بود از کارش اخراج شده است.
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مشرق ، درک فنتون فرد گستاخی که در سالگرد ?? سپتامبر روبروی محل ساخت مسجدی در نزدیکی محل سابق برجهای مرکز تجارت جهانی در نیویورک اقدام به پاره کردن صفحاتی از قرآن و سپس آتش زدن آنها کرده بود از کارش اخراج شده است.

براساس این گزارش ، پس از آنکه تصاویر این فرد در حال پاره کردن و آتش زدن برگهای قرآن در روزنامه ها منتشر شد، شرکت حمل و نقل نیوجرسی جایی که  وی ?? سال در آن به عنوان دستیار هماهنگ کننده قطارها کار می کرد او را اخراج کرد.

به گفته رادیو محلی  "WDBO"که برنامه هایش از فلوریدا پخش می شود؛درک فنتون  پس از اینکه تصاویرش در رسانه ها منتشر شد به شدت از خشم مسلمانان ترسیده است .

همسایه های وی می گویند؛ بعد از اعتراض شدید مسلمانان علیه این اقدام ، او به همراه همسر و دو فرزندش به مکان نامعلومی نقل مکان کرده به طوری که اقوام و دوستانش نیز از او اطلاعی ندارند.
هنگامی که فنتون در میان تظاهرکنندگان در حال آتش زدن برگه های قرآن بود توسط پلیس نیویورک به بیرون مراسم هدایت و سپس مورد پرسش قرار گرفت اما نهایتاً بدون اینکه جرمی علیه او مطرح شود آزاد گردید.
یکی از ماموران پلیس که او را همراهی می کرده می گوید که هنگام ترک از محل بازپرسی چهره او به گونه ای دیگر بود گویی نظرش در مورد کاری که کرده است تغییر کرده باشد.
این مامور پلیس میگوید: او عصبی و ترسیده به نظر می رسید .

بسمه تعالی

پیام مهم ولی امر مسلمین جهان به امت بزرگ اسلام در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا

در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، حلقه های صهیونیستی درون دولت آمریکا را طراحان اصلی این توطئه مشمئز کننده خواندند و با تشریح اهداف پشت پرده کینه توزیهای صهیونیستها نسبت به اسلام و قرآن تأکید کردند: دولت آمریکا برای اثبات ادعای خود درباره دخالت نداشتن در این توطئه، باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را به گونه ای شایسته به مجازات برساند.
متن پیام ولی امر مسلمین جهان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون
ملت عزیز ایران ـ امت بزرگ اسلام!
اهانت جنون آمیز و نفرت انگیز و مُشمئز کننده به قرآن مجید در کشور آمریکا که در سایه ی امنیت پلیسی آن کشور اتفاق افتاد حادثه ی تلخ و بزرگی است که نمیتوان آن را تنها در حدّ یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد. این یک اقدام محاسبه شده از سوی مراکزی است که از سال ها پیش به این طرف، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند. این حلقه ی دیگری از زنجیره ی ننگینی است که با خیانت سلمان رشدی مرتد آغاز شد و با حرکت کاریکاتوریست خبیث دانمارکی و دهها فیلم ضد اسلام ساخته شده در هالیوود ادامه یافت و اکنون به این نمایش نفرت انگیز رسیده است. پشت صحنه ی این حرکات شرارتبار چیست و کیست؟
مطالعه ی این روند شرارت که در این سالها با عملیات جنایتبار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمیگذارد که طرّاحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است که از بیشترین نفوذ بر دولت آمریکا و سازمانهای امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولتهای اروپائی برخوردارند. اینها همان کسانی اند که پژوهشهای حقیقت یاب مستقل روز به روز بیشتر انگشت اتهام در ماجرای حمله به برجها در 11 سپتامبر را به سوی آنان متوجه میکنند. آن ماجرا بهانه ی حمله به افغانستان و عراق را به رئیس جمهور جنایتکار وقت آمریکا داد و او اِعلان جنگ صلیبی کرد و همان شخص بنابر گزارشها، دیروز اعلام کرده است که این جنگ صلیبی با ورود کلیسا به صحنه، کامل شد.
هدف از اقدام نفرت انگیز اخیر آن است که از سوئی مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه ی مسیحی به سطوح همگانی مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش، رنگ مذهبی گرفته و پشتوانه ئی از تعصبات و تعلقات دینی بیابد، و از سوی دیگر ملتهای مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه دار میشوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل سازد.
این اقدام کینه توزانه، نه آغاز یک جریان، بلکه یک مرحله از روند طولانی مدتِ اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا است. اینک همه ی سران استکبار و ائمة الکفر در برابر اسلام قرار گرفته اند. اسلام، دین آزادی و معنویت انسان، و قرآن کتاب رحمت و حِکمت و عدالت است؛ وظیفه ی همه ی آزادیخواهان جهان و همه ی ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام ستیزی با این شیوه های نفرتبار مقابله کنند. سران رژیم آمریکا نمیتوانند با سخنان فریبنده و میان تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده ی زشت تبرئه کنند. سالهاست که مقدسات و همه ی حقوق و حرمت میلیونها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاکستان، در عراق و لبنان و فلسطین زیر پا گذاشته شده است. صدها هزار کشته، دهها هزار زن و مرد اسیر و زیر شکنجه، هزاران کودک و زن ربوده شده و میلیونها معلول و آواره و بی خانمان، قربانی چه چیزی شده اند؟ و با همه ی این مظلومیتها، چرا در رسانه های جهانی غرب، مسلمانان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطری برای بشریت وانمود میکنند؟ چه کسی باور میکند که این توطئه ی گسترده بدون کمک و دخالت حلقه های صهیونیستیِ درونِ دولت آمریکا ممکن و عملی است؟!
برادران و خواهران مسلمان در ایران و سراسر جهان!
لازم میدانم این چند نکته را به همه متذکر گردم:
اولاً: این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان میدهد که آنچه امروز آماج حمله ی نظام استکبار جهانی است، اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است؛ صراحتِ مستکبران در دشمنی با جمهوری اسلامی ناشی از صراحت ایران اسلامی در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان، دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است. آنان با اسلام و هر آنکس که بدان پایبند است و هر آنچه نشانه ی مسلمانی است دشمن اند.
ثانیاً: این سلسله ی کینه توزیها با اسلام و مسلمین، ناشی از آن است که از چند دهه پیش تاکنون نور اسلام از همیشه تابنده تر و نفوذ آن در دلها در جهان اسلام و حتی در غرب از همیشه بیشتر شده است. ناشی از آن است که اُمت اسلام از همیشه بیدارتر شده و ملتهای مسلمان اراده کرده اند زنجیرهای دو قرن استعمار و تجاوز مستکبران را پاره کنند. حادثه ی اهانت به قرآن و پیامبر  عظیم الشأن صلی اله علیه و آله، با همه ی تلخی، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است. خورشید پر فروغ قرآن روزبروز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.
ثالثاً: همه باید بدانیم که حادثه ی اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسلمان و مسیحی در سطح عمومی،  خواسته ی دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه وار است و درس قرآن به ما، در نقطه ی مقابل آن قرار دارد.
و رابعاً: طرف مطالبه ی  همه ی مسلمانان، امروز دولت آمریکا و سیاستمدارن آنند. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئی شایسته به مجازات برسانند.
و السلام علی عباد اله الصالحین
سیّدعلی خامنه ای
22/شهریور/1389

سلام

امروز تصمیم گرفتم یه کم در مورد انواع هکرها توضیح بدم!

در کل ما سه نوع هکر کامپیوتری داریم!البته یک نوع هم هکر داریم که برای کارش به کامپیوتر نیاز نداره!

1-هکر های سامورایی(از دسته هکر های کلاه سفید)

2-هکرهای واکر(از دسته هکر های کلاه سیاه)

3-هکر های کراکر(از دسته هکر های کلاه سیاه)

بقیه اش بمونه برای فردا!!


بسم الله الرّحمن الرّحیم

یوزر و پسورد ضد ویروس نود 32 و اسمارت سکیوریتی

تاریخ:16 شهریور 1389

مصادف با:

4 سپتامبر 2010 میلادی

keys for ESET NOD32 Antivirus
Username:EAV-31494232
Password:vhspcntnb8

Username:EAV-31526815
Password:nvm2ahe5rs

Username:EAV-31527646
Password:a5p7cxrr87

Username:EAV-31570264
Password:3t2fhpkf65

Username:EAV-34426192
Password:4ddktbx8fd

Username:EAV-34426223
Password:vpvepun3vf

Username:EAV-34426284
Password:cpehem62aj

Username:EAV-31570274
Password:huedsntnpb

Username:EAV-31570334
Password:3sf8p22jkn

Username:EAV-31619600
Password:smdt6eejr7

Username:EAV-31620201
Password:c3pu7ccv4u

Username:EAV-31620626
Password:5273hb4kax

Username:EAV-31659959
Password:35sammvjn7

ESS and EAV keys

Username:TRIAL-34744036
Password:phvkafsbn2

Username:TRIAL-34744065
Password:5juvas7sj5

Username:TRIAL-34744091
Password:7b6thvb285

Username:TRIAL-34743829
Password:xpadstsvut

Username:TRIAL-34743851
Password:72sk6ukm8e

Username:TRIAL-34743872
Password:jaujrj475b

Username:TRIAL-34743896
Password:fd7j6suprf

Username:TRIAL-34743917
Password:dhfkj4n7dm

Username:TRIAL-34743947
Password:6ufn74n4be

Username:TRIAL-34743977
Password:pheu38ea8d

Username:TRIAL-34744018
Password:7ksru223sa

Username:TRIAL-34744130
Password:3jsuaev2hd

Username:TRIAL-34747123
Password:ej4svhjmhu

Username:TRIAL-34747531
Password:5frkrckha5

Username:TRIAL-34747607
Password:xh5sjeksn5

Username:TRIAL-34747670
Password:3cdnbc3jbp

Username:TRIAL-34747765
Password:ufkmpbh8u7

Username:TRIAL-34747821
Password:cauuxr3veb

Username:TRIAL-34743851
Password:72sk6ukm8e

Username:TRIAL-34743872
Password:jaujrj475b

Username:TRIAL-34743896
Password:fd7j6suprf

Username:TRIAL-34743917
Password:dhfkj4n7dm

Username:TRIAL-34743947
Password:6ufn74n4be

Username:TRIAL-34743977
Password:pheu38ea8d

Username:TRIAL-34748174
Password:62vmfttduu

Username:TRIAL-34748243
Password:cfmmt3v223

Username:TRIAL-34748326
Password:3smuxt6mpp

Username:TRIAL-34748386
Password:a553tpav4x

Username:TRIAL-34748774
Password:nja2v2kk88

Username:TRIAL-34748898
Password:hha5cffjxc

Username:TRIAL-34744018
Password:7ksru223sa

Username:TRIAL-34744036
Password:phvkafsbn2

Username:TRIAL-34744065
Password:5juvas7sj5

Username:TRIAL-34744091
Password:7b6thvb285

Username:TRIAL-34744130
Password:3jsuaev2hd

Username:TRIAL-34743829
Password:xpadstsvut

منبع:http://nod32us.mihanblog.com


<      1   2   3   4   5   >>   >